Hoe zit het huren van een slaapfeestje bij HET DROMENRIJK. in elkaar?
​​​
Wat leuk dat je droomt van een geweldig slaapfeestje! ✨
​
Hier leggen we je stap voor stap uit hoe je een magisch slaapfeestje organiseert, wat je precies mag verwachten én hoe alles werkt: van het kiezen van je thema, tot het ophalen van je feestpakket.
Ook ontdek je hoe je makkelijk op één van onze Meeting Points jouw spullen kan oppikken als je wat verder woont.
Zo weet je perfect waar je aan toe bent én maken we samen van jouw feestje een magisch avontuur!
D
I
Y
1.
Kies je datum
-
Denk goed na over wanneer je het feestje wil laten doorgaan en kijk welke dag het beste past voor je gezin en de vriendjes/vriendinnetjes.
-
Jouw slaapfeestje huur je altijd van vrij-zo, dus (als je dat wil) DUBBEL plezier ;-)
-
Houd rekening met vakantieperiodes, verjaardagen en sportactiviteiten.
-
Boek tijdig, zeker voor populaire weekends en vakanties
-
Tip: eens polsen bij mama's en papa's voor je een datum vastlegt is altijd interessant als je er iedereen bij wil.
3.
Kies je thema
​​
-
Ontdek onze verschillende thema’s en kies wat het beste bij jouw kind past of laat hen zelf kiezen, gegarandeerd succes!
-
Wil je meer dan 8 tentjes van hetzelfde thema? Dat kan, maar contacteer ons eerst even voor de beschikbaarheid.
-
Wil je verschillende thema's combineren? Dit kan ook, vanaf 8 tentjes.
-
Onze thema's zijn allemaal heel uitgebreid, je hoeft niets meer te voorzien, alles wat inbegrepen zit in een pakket staat uitgebreid beschreven op onze website.
-
Twijfel je? We helpen je graag kiezen!
-
Heb je een suggestie voor een thema? Laat het ons zeker weten en we kijken wat we kunnen doen.
5.
Afhaling of DROMENRIJK Meeting Point
-
Zelf ophalen in Zelzate : we spraken samen een moment af op vrijdag en zondag.
-
Woon je verder dan 30 km? Dan kan je gebruik maken van een van onze Dromenrijk Meeting Points tegen een vaste bijdrage. Afhalen is ook op vrijdag en terugbrengen op zondag.
​
7.
Geniet van het feest!
-
Laat de kinderen genieten van hun magische nacht vol plezier.
-
We beloven jou zoete en eeuwige herinneringen.
-
Sit back and relax :-)
​
​
2.
Bepaal het aantal kinderen
-
Maak een lijstje: wie nodig je uit?
-
Wij raden aan om het aantal logees vooraf goed af te stemmen op de beschikbare ruimte thuis ( een overzicht van de ruimte die je moet voorzien voor de tentjes vind je bij elk thema onder "praktisch"
-
Wil je meer dan 8 kindjes uitnodigen? Dat is mogelijk, maar contacteer ons best eerst even voor de beschikbaarheid.
4.
Reserveer je pakket
-
Vul het reservatieformulier in. Hier kan je al jouw contactgegevens invullen, het thema kiezen, het aantal tentjes en de gekozen datum selecteren.
-
Woon je verder dan 30km? Je kan gebruik maken van onze Meeting Points als je dit wil. Alle info vind je hier. Vink het selectievakje aan
-
Wij bevestigen snel en sturen je alle praktische info door.
6.
Zet alles op
-
Alles is netjes verpakt en voorzien van een eenvoudige handleiding met duidelijke instructies.
-
In een stappenplan ( en binnenkort een video) leggen we jou uit hoe je best te werk gaat en hoe je de tentjes opzet. Het is echt kinderspel, dus in no-time staat jouw feestje klaar.
-
De pakketten zijn uitgebreid en volledig dus je hebt meteen alles in huis om alles aan te kleden en mooi te versieren.
-
Wij blijven bereikbaar voor vragen!
​​
8.
Opruimen en terugbrengen
​​​​​​
-
Geen stress: je hoeft het beddengoed niet zelf te wassen. Dit doen wij. Verzamel gewoon al het beddengoed in de bijgeleverde tas.
-
Plaats alles terug in de bakken en tassen en breng alles gewoon terug zoals ontvangen op het afgesproken moment.
​
​